داوری مقاله 010-2-91

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۲/۵/۱۶ | 

 

  بررسی کارایی و دقت سامانه های نوین پایش وضعیت کنار ریل

  چکیده

  گسترش شبکه های حمل و نقل جهت تامین نیازهای حال و آتی در دستور کار برنامه های عمرانی کشور گنجانده شده است. در این راستا صنعت ریلی با توجه به حجم جابجایی بار و مسافر و نیز منافع اقتصادی مرتبط با آن از اهمیت خاصی برخوردار است. در این مقاله برخی روش های نوین پایش وضعیت ناوگان ریلی از جمله انواع سامانه های بازرسی و آشکارسازهای عیوب قطار (بوژی) که در کنار خط یا متصل به خط به صورت ثابت نصب می شوند، معرفی و بررسی شده اند. به منظور دستیابی به سامانه ایی مطمئن و استفاده از آن در صنعت، ارزیابی کارایی آن امری الزامیست. لذا، ضمن بررسی تست های میدانی بعمل آمده در راه آهن های معتبر دنیا، دقت اطلاعات اندازه گیری شده بررسی و مقایسه شده اند. دقت نتایج اندازه گیری شده و نمودارهای حاصل از اعمال این سه روش مورد بررسی قرار گرفته اند. روش ها و نتایج ارائه شده در این مقاله که در ارتباط با پایش و نگهداری تخصصی ناوگان ریلی است می تواند جهت راه اندازی و بهره برداری هوشمندانه از شبکه حمل و نقل ریلی مورد استفاده قرار گیرد.

 

  واژه‌های کلیدی: پایش وضعیت، بازرسی هندسه بوژی/واگن، پایش اندرکنش چرخ و ریل، پایش پروفیل چرخ .

 

 

 برای دریافت مقاله اینجا کلیک نمایید.AWT IMAGE

برای دریافت فرم داوری مقاله اینجا کلیک نمایید.AWT IMAGE

 

 

 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2423 بار   |   دفعات چاپ: 765 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 77 بار   |   0 نظر


صاحب امتیاز

تاریخ های مهم

  • مهلت ارسال مقاله : 20 اسفند98
  • پایان زمان داوری : 1 اردیبهشت99
  • ثبت نام مقاله داران : اردیبهشت99
  • تاریخ برگزاری : 20 و 21 خرداد 99

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 531285 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 170 بازدید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مهندسی نگهداری و مدیریت منابع می باشد.

© 2019 All Rights Reserved | Maintenance Engineering & Asset Management